lat..

Har inte orkat blogga på typ en vecka nu.
Har bara njutit av denna svenska sommar.
Har varit några dagar i rad och solat och badat med lite olika
människor. Sen de här två elelr kanske tre dagarna har jag även
umgåts med pernilla. mycket trevligt:)
Och i Torsdags kom min fruga hem, gud va skönt att få träffa henne.
Har även lyckats hjälpa till att pierca marcus bröstvårta, hahaha..
nästa gång blir de fasiken min tur. haha:D
Och i går drog jag och pernilla ner till stan på en shoppingtur, hittade
tuvärr endast en tröjja, och efter de så drog vi och käkade lite shusi, mums.
Så nu idag så sitter jag hemma hos hanna och sk bara njuta av denna dag med.
om jag ska vara ärlig så orkar jag inte skriva så mkt mer, mer än att jag snart
ska hem till mormor och vattna blommorna.

ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0