midsommar

vad ska man börja?
kanske med ett glad sommar till alla.
allt känns så väldigt härligt nu när solen har tittat fram oxå :)
väntar på att min käraste fredrik ska komma hit.
vi ska nämligen grilla och mysa hela den här dagen.
och eftersom att jag är så duktig så har jag gjort midsommarkrans.
hoppas de bara inte regnar när vi ska till och grilla, för de skulle ju
endå vara väldigt typiskt. men man får se de från den ljusa sidan
en svensk sommar består ju av mycket regn så..

är ju hemma själv hela den här och nästa vecka så får väl se vad som
dyker upp. är ju inte den människa som trivs att vara för mig själv precis
så får väl locka hit någon:)

men igår lyckades jag med de iallafall. jag, matte, lisa och tova kolla på film och spelade
monopol så desperata var vi på att bara få göra något. haha. nej nu ska jag
väl göra något annat än att sitta här.

puss:)

lite bilder från midsommar


jag





matte


Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Tack, tack :)



glad midsommar ;D

2009-06-20 @ 00:52:44
URL: http://sanna.cangren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0