krama mig!

Gud vad den här dagen inte har gått bra känns de som.
Började morgonen med att ha engelska nationella.
väntade 30 min på att min lärare skulle komma.hmm..
sen fick jag sitta själv i ett klass rum och efter en timme kom
en helklass som skulle ha klassrummet.?
så jag tog mina papper och skulle knacka på lärar rummet där
Min lärare skulle hålla hus, som han precis sa innan han lämnade mig.
iallafall så var han inte där då. och jag fick panik så jag visste ej vad jag skulle
gör, så jag gav papprerna till någon annan lärare och sa som de var.
Och inte hann jag ens göra klart provet för ett den andra cp klassen kom.
jaja, får väl se vad min lärare säger då. Skrev ett mejl till honom iallafall.
Nog om de tack, är jätte stressad varje dag typ och jag vet ej vart jag ska ta vägen.

Finns de något annat att sk riva om?
tveksamt, eller jag ska iallafall hem idag
och hämta mina nya skor. Sen ska jag plugga till

matte provet jag har imorgon. Asså de går verkligen inte

att låta bli att prata om skolan. Och de tycker jag är hemskt.

Tänk er att mer än halva erat liv så handlar allt om bara just

SKOLA. inte undra på att människor får stress magar.


MEN SNAAAAAAARTTTTTTt är de sommarlov.

helt sjukt skönt, kan nog inte finnas en bättre

kännsla i kroppen. De är nästan så att jag måste

skvätta lite glädje tårar.


De var ett jäkla bra tag sen jag skrev i min blogg

kom jag nyss på. Vad har hänt sen sisst jag skrev?

hmm. har inte bra minne men komme riallafall

ihåg att jag nattbada i heögen på badhuset men matte,

marcus, frugan, lisa och timmy. Riktigt kul faktiskt.

Sen typ i måndags så satt jag i mitt nya löshår.

klarade inte av att vara korth¨rig så iman var snäll

och satte i de på mig :)

Ett stort tack till henne!


Ah juste ja var ju iväg till stockholm förra onsdagen tror jag de var.

Åkte dit med turism gruppen.

De var oxå kul. Inhandlade ett par sten tvättade jeans iallafall.
Haft lite vattenkrig med familjen + frugan i helgen oxå när de
var som varmast, vad vare 35 grader?
Brännde mig riktigt ordentligt men nu har de gått över till
en brun färg som tur är. Hoppas de blir bättre väder imorgon och
hela sommarn framåt.

Sen får vi väl se när våran Malta resa bokas.
Har gett alla som ska med mitt konto nr. iallafall
så att de lägger in på mitt konto för sen ska resan somsagt betalas
och bikas. Eftersom att de såg mörkt ut för våran resa ett tag
så fick jag väl ta på mig de här. eftersom att ingen annan
verkade intresserad. BARA VI KOMMA IVÄG IALLAFALL så blir
jag nöjd.

Nej nu orkar jag seriöst inte skriva mer. Är hungrig som är , jag vet inte vad.
pusspusspusspusspusspusspusspuss


mitt nya hår.






Kommentarer
Postat av: emma lindgren

kan inte du fixa en header till mig om du har tid och lust? ( : <3

2009-06-04 @ 21:26:43
Postat av: malin

kan du inte visa hur du fixar ditt hår i nått inlägg? skulle vara grymt kul!

2009-06-05 @ 12:53:29
Postat av: carro

till emma:

jo visst kan jag väl de:)

säg bara hur du vill ha den på ett ungefär iallafall.:) <3

2009-06-05 @ 18:50:15
URL: http://carrosundqvist.blogg.se/
Postat av: carro

till malin:

Ja de kan jag göra.

men de kan nog ta ett tag eftersom att

jag måste först ta ut mitt hår jag har nu

och sedan sätta i de. men jag lovar att

jag gör en beskrivning nästa gång hur min

frissör (iman) gör. höh:)

2009-06-05 @ 18:52:34
URL: http://carrosundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0