fyfan!

Är så jävla arg just nu.
Går till idrotten som normalt fast utan ombytte eftersom att jag
är sjuk, eller har ont i halsen och vill därför inte vara med på utegympan
i regnet då. först så tror han inte att jag i huvudtaget har ont i halsen. sen tvingar
han mig och vara med i regnet endå!!!!! vad är hans problem?
Sen säger han att jag skulle göra ett prov igår , ett omprov från ettan som han inte ens
ha nämt till mig? så nu ska sätter han ett IG på mig! jävla fitta.
han kan ju inte säga att jag skulle ha gjort ett prov igår när jag inte ens fått veta de ifrån han.
och sen att han tvinga mig ut i regnet med halsont. Så om jag blir sämmre i halsen så
tänker jag fan skylla på honom!!!!!!! Och jag skiter fullständigt i mitt jävla IG i idrotten nu.
om de inte vore för att jag får ogiltig från varo så skulle jag fan inte gå på hans lektioner heller.!
men de är väl så när man väljer ut sina favvoelever och sina mindre favvosar.
ska fan ta ett snack med min mentor om de här! åhhhh blir så jäkla förbannad på sånt här!
jaja, Förövrigt så blev jag jävligt pissförbannad och gick därifrån. så han får säga va fan han vill
om mig! Tvinga sjuka elever att vara ute i regnet, bra gjort!

Ska iallafall hem till arnö idag för min söta syster fyller hela 5 år idag:)
så då blire väl att käka tårta . Sen så måste jag tuvärr plugga till två prov imorgon.
matte och småföretagande B. ingen trevlig dag de här. förutom att jag och Fredrik firar 15 månader idag:)
ja tiden går snabbt som man brukar säga!
nej nu ska jag sätt apå mig varma kläder och krypa under mitt täcke för jag fryser ihjäl!

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha vilken jävla fitta han e! Krya på dig babe<3

2009-05-14 @ 13:29:02
URL: http://hannapjeviic.blogg,se
Postat av: lisa

grattis till nina och grattis till er! :)<3

2009-05-14 @ 23:03:34
URL: http://karlssonelisa.blogg.se/
Postat av: carro

tack hanna:D

och tack lisafia:D:D

2009-05-15 @ 09:17:59
URL: http://carrosundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0