grillning!

Jag , iman och hanna skulle ta en mysig liten grillning nere vig sjön.
men de gick ju som de gick, eftersom att vi glömt köpa engångsgrill
så blev de att försöka skapa en egen lite grill och de gick väl bra till en början.
Men de som inte gick så bra va ju att få någon eld i huvudtaget, den slockna lika
snabbt som den tändes. Så de blev till att gå hem igen och sätta på grillen
här och grilla lite korvisar. Blev kanske inte så som de va tänkt. Men de va mys endå :)

Ska snart ta ut min älskade hårförlängning Iman är och hämtar lite saker för att kunna ta bort
den, sen blire en blekning i mitt hår :) Sen kanske redan nästa vecka så blire atts ätta i
ett helt nytt och fräscht hår igen som jag nämligen ska köpa av hanna Götell för endast 500:-
De blir ju skit bra de. så får gå korthårig i kanske en vecka nu, men mitt hår behöver nog vila endå
så.

Får väl se vad som händer senare ikväll, om de kanske blir en film och mys med hanna eller om
det blir något annat skoj kanske.



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0