tatuering fixad!

OMG! nu är min tatuering gjord, buhu den blev sne...
men inte så värst mkt sne men man kan lägga märke till den.
annars så var den as snygg. men lite besviken är jag endå att den vart lite sne
eftersom att de kommer vara där i hela mitt liv. Men som sagt GRYMT SNYGG ENDÅ!:)
De gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att de skulle göra de gjorde bara ont
typ när han kom åt mina kotor på ryggen. Men fan va nervös jag var precis innan jag
skulle tatuera mig, skakade och svettades och ville nästan banga ur.
men när jag väl fick nålen i mig så känndes de skönt att de inte gjorde så ont.
kommer en bild senare på tatueringen så får ni avgöra om den är mycket sne eller inte.
tjaaaaoooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter ju som en seriös tatuerare som gör den sne ... om jag vore du så skulle jag ha stämt personen på en gång !

2009-05-17 @ 14:42:47
Postat av: carro

jo de är sant, men nu har jag vant mig vid tatueringen och den är faktiskt inte så sne som jag tyckte att den va från början, :)

2009-05-19 @ 08:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0