27 september

Godmorgon gullungar! :)

är vaken redan och klockan är inte ens 10.
Igår var jag iallafall på bio med min älskade fredrik.
vi såg "flickan som lekte med elden" Men måste säga att
lite besviken på den var jag allt, eftersom att 1an var grymt bra
så trodde jag samma om denna film, visst var den okej men
den var ju inte ens inärheten av hur 1an var. mer tänker jag inte avslöja för
er eftersom att jag vet att de är många som vill se den filmen.
Innan bion umgicks jag med frugan, liten bakisdag! låg i soffan
i flera timmar och åt varmakoppen och te, och såg 1000 avsnitt av The hills!
så kan de va!
Idag ska jag plugga arslet av mig! usch..och inget mer än så tror jag.
måste verkligen isolera in mig här för att PLUGGA. help me!
nej nu ska jag väcka fredrik som bara sover och sover. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0