fredag 25 sep

Igår var de som sagt fredag, och på fredagar är de ju party;)
så jag och frugan drog ut till tellus. Hade förfest i lägenheten som
alltid dåra. ahah, med de gamla vanliga folket. men de som var så synd
var att de bara var jag och frugan som orkade dra oss till tellus, så de
andra tråkisarna drog hem. Eftersom att de var löning igår så var de ju
som sagt proppat med människor.! Men vi kom in från kön till slut!
och där träffade vi våra nära och kära och dansade på som satan;)
och kvällen var hur grymm som helst så tack till er alla som var med
och påverkade min kväll:) Efter de så gick jag, frugan, och älsknling till
Ringens grill gör lite fyllekäk. sen var de bara hem och sova, och frugan
som nämligen över här oxå så nu har jag lite trevligt bakis sällskap:D

bilderna från igår:



kvällensoutfit, förutom skorna då såklart:D (nytt)

jeans: cubus

partytopp: cubus
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0