lördag kväll!

Är på arnö denna kväll.
iman,hanna och matte är här och gör min sällskap!
de är färgning och klippning på hår som gäller just nu.
och snart är de min tur att blir friserad av min personliga
frissssöööör! men ska bara klippa topparna, no big deal!
sen ska vi kolla på lite film och kanske ta ett fotbad,
får se villken film de blir, men de lutar åt "män som hatar kvinnor"

Tidigare idag var jag , älskling och nina på ikea i linköping
för att handla de sista till lägenheten, och vi verkar ha fått med
de mästa nu. så nu har jag varit seg hela dagen och degat runt.
men de kan vara skönt en lördag de oxå;)
De sjuka är att klockan bara är halv 11 på kvällen och de känns som att
den är 2 på natten. de brukar vara tvärtom!
jaja nu ska jag hoppa i duschen och sedan bli klippt.
puss så länge!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0