svar!

Kommer som sagt inte svara på alla frågor men svarar
nog på de mesta :)

Hur kommer de sig att du bor tsm med din pojkvän?

Svar:
därför att jag tycker att de är mysigt att bo tsm med honom.
ingen annan orsak:)


skulle du kunna färga håret brunt typ någon gång ?

svar:
Nej, jag skulle ALDRIG i hela mitt liv kunna färga de brunt.
Har färgat de mörkbrunt en gång i mitt liv och det var nog de största
misstaget jag gjort, de var verkligen så otroligt svårt att få tillbaka
min riktiga blonda hårfärg igen och har fortfarande inte fått tillbaka den.
Sen så blir håret otoligt jävla slitet efter all blekning som jag gjorde
för att kämpa till de blonda igen. Asså sist ångrade jag mig efter 3 veckor
och färgade om de så skulle jag färga de brunt igen så skulle jag ju begå samma
misstag.


Måste bara fråga de här, på vissa bilder har du rakt hår och på andra har du jätte fint lockigt hår. vilket är ditt naturliga hår??? tacksam för svar (:

svar:
Jag har vågigt hår, men brukar platta till de om jag vill känna mig extra snygg;)

Har aldrig förstått villken linje du går i , så villken?

svar:
jag går på handel.

vem är hon "frugan"? va heter hon igentligen..?

svar:
"frugan" heter Hanna Pjevi´c igentligen och hon är länkad
på min blogg som hanna, så kika in på hennes blogg;)

hur länge har du & din pojkvän varit ihop ?

svar:
Vi har varit tsm i lite mer än 19 månader.

hur gammal är din lillasyster??

svar:
5 år.

så har svarat på de frågor jag orkat svara på :)

sovgott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0