torsdag

kom hem från praktiken för inte så länge sen, är helt död och
utsvulten..men som sagt ingen vila här inte! har ett LITET fråv enligt
min lärare på BARA 90 sidor till på måndag, usch ! sen avbryts man ju av idol oxå
villket känns blä, men idol är ett måste, iallafall för mig! Imorgon är de iallafall
fredag, äntligen...Ska ut på krogen med mina kära vänner då, men innan de
så måste jag ju hitta något att ha på mig, känner för något nytt. har ju lagt undan
en klänning på vero moda men får se om jag inte köper något annat istället
har ju inte som sagt varit ute på länge känns det som, haha på 2 veckor typ.
 de blir jag , frugan, matte och marcus en så länge, blir väl fler som alltid senare.
nej gud här blir inga barn gjorda!!! ska plugga nu. puss hejs

bjuder på en gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0