dålig uppdatering

Har verkligen varit slarvig med min uppdatering den här veckan,
så sorry för de! kan ju börja med att skriva om att fredagen va
jätte kul, och hoppas att frugan blev nöjd med vårat firande till henne.
började med förfest här i lägenheten sen vart de en liten krog vandring.
började på birgers och slutade på oliver twist. De var ju inte så mkt
röj på krogarna i fredags av någon anledning? men vi hade hur kul
som helst endå:) Däremot var morgondagen inte de minsa kul.
Var spyfärdig hela dagen så jag somna om igen när frugan åkt till
jobbet och vaknade vid 5 på eftermiddan, helt död!
efter en lång vila hjälpte jag hanna att stänga sen drog vi tillbaka
hit och kollade på lite tv. Och eftersom att jag inte hade några hjärnceller
från fredagen så hände en liten olycka! jag,iman och frugan skulle nämligen
ut och ta en rök och dumarsel som jag är så glömde jag nyckeln inne i
lägenheten, de är nämligen så att dörren låser sig automatiskt när man
stänger den, så vi var helt utelåsta utan mobiler! kul..
så jag och iman sprang över till ailja för att låna telefon för att ringa fredrik.
så efter ett tag så kom han och låste upp åt oss iallafall, tack för de!

Och idag har jag varit på praktiken hela dagen så slutade kl 6, en riktigt
jobbid dag måste jag säga. Efter jobbet tog jag bussen hem till arnö
för fika, min lillebror fyller nämligen år idag, GRATTIS!
och nu sitter jag här i gen och väntar på att  min gulleplutt ska komma hem
från träningen:)

lite bilder från i fredags då:
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0