Godmorgon:)

Sitter förtillfället och äter lite ben&jerry´s med hårfärg i håret.
Har inte färgat mitt hår på ca 9 månader så ni kan ju ana min utväxt.
Varför jag väntat så länge med att färga h¨året är att jag får extremt slitet
hår av färgning, så jag ville att håret skulle vila. Egentligen skulle jag dock
väntat till ungefär 3 veckor innan studenten men orkade inte vänta längre:)
Om en kvart ska jag skölja ut färgen ur håret och de gör mig jävligt närvös
för de ser inte ut som att färgen riktigt vill sätta sig i min utväxt!!!! jaja
i värsta fall får jag väll färga en gång till, med tanke på min otur denna månad
så är jag mer än förberädd på hur illa dettta kan gå!
ha de bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0