låt mig få sova

Jag vet inte riktigt vad det är med mig?
först sov jag två dygn utan att ens vakna..
och nu kan jag knappt somna på nätterna och när
jag väl somnat så vaknar jag hur tidigt som helst sen.
Förstår inte varför jag inte får sova för min kropp?
Skulle vilja sova bort hela lovet om jag kunde.
<möjligtvis är det min jävla iriterande hjärna som tänker för
mycket, och jag kan inte stoppa tankarna...
jag önskar att man kunde stänga av hjärnan ibland.
Om jag ändå iallafall kunde tänka på något helt annant
än de jag tänker på så hade jag nog kunnat sova.
Just nu hatar jag bara mig själv för att jag ens får upp
dom tankarna i mitt huvud, och jag hatar mig själv för att
jag gick på dina lögner, hatar mig själv för att jag ens trodde
på hoppet...
Det känns som att klumpen imagen iallafall börjar smälta bort,
kanske är det för att jag har insätt att allt bara var en lögn
och att jag själv inte kommer sjunka så jävla lågt någongång.
Jag ångrar allt jag gjort de sista två åren, jag ångrar att jag ihuvudtaget
lät dom åren slösas bort på en stor lögn. Jag är så jäkla besviken
på dig, på mig, på allt. Jag är längre inte ledsen jag är bara så
besviken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0