Tack

Idag har jag faktiskt inte legat i sängen hela dagen.
känner mig så otroligt stark tack vare mina närmaste,
och har verkligen fått bekräftat villka som är mina närmaste oxå.
Iallafall så var jag frugan och iman på stan och tog en fika, allt
för att byta miljö och få lite ren luft i lungorna. var väl kanske inte
på topp humör, men jag är glad att jag orkade ta mig ur sängen idag.
Jag är så jäkla tacksam för att jag inte ha behövat sova själv detta lov!
Sånna vänner växer inte på träd. Och jag skulle verkligen göra samma
för dom om de skulle behövas någon gång i framtiden. Jag är verkligen
grymt tacksam! Dom har verkligen ett rent hjärta. Försöker nu att se tillbaka
i mitt liv i dom lyckligaste stunderna och ta vara på dom, för jag ska verkligen
vara tacksam över att fått så fina vänner.

Blir så lycklig av denna bild, skulle kunna sitta i timmar och bara kolla
och minnas denna dag. En dag av alla mina 10000000 lyckliga stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0