snart 2 år sedan..

Om exakt 15 dagar är de 2 år sedan du dog och flög upp
till himlen. 18 år är vad du skulle varit detta år, men du hann
inte ens bli myndig, villket jag tycker är sorgligt. Eller att
du i huvudtaget inte finns i denna värld längre. Jag ångrar inte
en ända dag jag var med dig. Det känns inte som om de var två år sen
du lämnade oss, det känns faktiskt som en evighet sen..
i bland då och då dyker tankar upp och det är
faktiskt riktigt jobbigt. I början tänkte jag på dig hela tiden, det fanns inte en
timme utan att mina tankar om dig kom upp, men nu kan de gå någon dag innan
jag tänker på dig och för mig betyder de att jag nog börjar acceptera mer och mer
din död. De jag vill komma fram till är att jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: J

<3

2010-02-06 @ 12:34:09
URL: http://jjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0