En skadad nacke

Som vanligt, sådant händer bara mig. Igår när jag var ut med hundarna
så halkade jag på en ishal trapp utanför gården och såklart slog jag i huvudet
hårt och blev liggandes där i typ 3 minuter innan frugan hittade mig halft jävla död.
Och nu är jag helt invalid i min nacke och hela halsen fram, great!
Antagligen har jag sträckt mig eller så är jag bara handikapp.
Har oxå beställt hem pizza 3 dagar i rad nu , kan man verkligen sjunka sig ner
till den nivån? Tror inte de....Har oxå varit så lat att jag inte orkat uppdaterat om hur
mitt nyår var osv, så tänkte gör de.

Dagen började med att jag och lite vänner tillagade lite mat och och lyxa till det lite extra
med champange som dock ingen gillade med de kvittar, tanken var ju god iallafall:)
Sedan blev de lite små tuggande på goda frukter doppat i choklad. Efter hela måltiden
satte vi gång med de riktiga firandet;) DRICKAN och MUSIKEN. Efter en lång dag och kväll
rörde vi oss vidare till ClubTellus där vi redan var vid 10 halv 11 så vi firade vårat tålvslag på verandan
inne på tellus, som sagt alltid lika kul och nästa alltid lyckad precis så bra blev mitt nyår:)
nog pratat om mitt nyår.

Just nu väntar jag på att frugan ska komma hit så vi kan sätta igång med vårt ansikts och fotspa;)
puss på er!








































Kommentarer
Postat av: Anonym

ge smink och ansiktsprodukter snälla?



du e jätte vacker..

2010-01-10 @ 20:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0