hej hopp gummi snopp

ojojojdå.. Den här helgen skulle jag och frugan ut på krogen
men vi sket i det och var hemma istället och vi har faktiskt varit utomhus
en hel del;) framsteg i livet och framsteg på mitt nya nyårslöfte.
Igår var jag , frugan och matte och åkte lite pulka så skit och hade de
riktigt trevligt och idag har jag och frugan åkt skridskor, OTROLIGT!
jag har inte åkt skridskor på ett antal år och de märktes, hahah
jag vågade inte ens stå på ett par skridskor utan en hjälm så jag lånade
en hjälm av småbarnen. Men lyckades inte trilla en ända gång så kung som man är;)
Nu iallafall så tänkte vi ta de lungt och lägga oss och ha en riktig film kväll som
alla andra helger. Får se om vi lyckas kolla klart på en hel film bara eftersom att
båda lyckades slockna igårnatt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0