hejsan hejsan

Hejsan alla glada!
Är förtillfället hemma på lusch men snart ska jag tillbaka
till KappAhl. Just nu vill jag bara att klockan ska bli 18 så jag kan
få sluta praktiken och sedan bara lägga mig ner i sängen och ta en blund.
klockan är inte ens halv 2 och jag är redan slut i hela min kropp, ett tecken
på att jag iallafall jobbar. Faktiskt så går jag hellre i skolan än arbetar..
För i skolan sitter man ju bara ner, och på KappAhl sitter man inte nån gång.

Och när ska de sluta snöa? Tycker att Nyköping har nog med snö nu.
tycker att våren kan kika fram snart men som sagt de dröjer de..
Och va fan ska man göra ihelgen???
Vill inte sitta hemma varje helg som jag nu känner att jag gjort ett par helger bakåt.
Kanske drar ut på krogen om det är någon som hänger på så att säga!
Justeja på lördag ska jag iallafall på bröllop med fredrik och hans familj.
Men fredagen får bli ett frågetecken här framöver tills jag listat ut vad jag ska göra.
Men om vi har fått våran jakutsi ( ingen aning hur det stavas) så kanske jag åker hem
till mamma och tar mig ett litet bubbelbad med jordgubbsdrinkar och kopplar av.

Nu ska jag iallafall tillbaka till KappAhl och fortsätta mitt arbete.
Ha de bra penisar!



som sagt har inte haft så där jätte roliga helger sen nyår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0