säg waaaaaaahllllaaaaa

Så otroligt lång dag i skolan känns det som...
Men nu är jag hemma och har städat och ätit mat med fredrik.
Vad som återstår av denna kväll är nog en film jag ska se kl.9
vet dock inte om den är bra men det är den ända som går på tv idag så.
Men innan de så ska jag nog ta en skön lite dusch. Och imorgon börjar
helvetet igen.. Då har man praktik igen då...de värsta är att jag har praktik
hela veckan nästa vecka! Så jag ber att ingen ringer mig hela nästa vecka
för jag kommer vara deckad när jag slutat.

Måste tillägga att de endast är
2 månader kvar tills jag fyller år och blir en gammal kärring
58 dagar kvar tills England
4 månader tills studentkryssningen och även i samma veva Valborg.
5 månader kvar tills studenten

Tiden bara rinner iväg, och snart kommer jag väl inte hänga med i svängen och
bara vakna en dag, vara 80+ och dement. Nej gud va hemskt skrivet av mig,
nog pratat om de. Nu ska jag ta mig ett äpple. Puss på er!



Ser denna bild inte skön ut? Det är Jennifers och mina ben i sommras.
Varför kan inte de bara vara så året om?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0