SANRT SÅ!!!!!!!

Snart så smäller de! Inte länge kvar nu till studenten och
de märks verkligen har nästa gjort klart alla kurser i skolan
så från och med nästa vecka går jag bara i skolan på fredagar,
passar väldigt lagot så här när Jennifer kommer på besök :)

Den stora frågan är va FAN ska man göra med sitt liv sen då?
plugga vidare eller ut i arbetslivet? Och om jag vill plugga vidare,
vad i såfall vill man bli? Det är inte mkt jag vet, en vilsen liten själ, haha.
Jag vet bara en sak och de är att jag måste börja pumpa solarium
så jag inte ser ut som en liten blekfis till studenten för de vore ju tragiskt de!

Förövrigt har jag pluggat rumpsvett så därför har jag inte haft något liv,
alltså inget vettigt att skriva om!

see yaa



Kommentarer
Postat av: fialia

carro vi löser ditt liv :D

du har ju alltid mig :D sånt tar vi efter studenten!



du GLÖM INTE ATT FRÅGA IMAN IDAG! måste beställa håret i morgon puuuuuws<3

2010-05-25 @ 17:26:52
Postat av: fialia

carro vi löser ditt liv :D

du har ju alltid mig :D sånt tar vi efter studenten!



du GLÖM INTE ATT FRÅGA IMAN IDAG! måste beställa håret i morgon puuuuuws<3

2010-05-25 @ 17:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0