STUDENTKRYSSNINGEN

studentkryssningen var helt galen!
Fy fan så jävla kul de va, skulle kunna stanna på den där
båten resten av den här tiden innan studenten om jag fick de.
Vet inte vart jag ska börja? men grymt jävla kul hade man.
Haha kvällen eller morgonen slutade med att jag la mig kl 10 på morgonen
och sov och sedan blev väckt kl 12 så jags ov i 2 timmar, sen bär jag vakna
var de bara att ta en återställare och fortsätta festa! Så man var ju hyfsat
död när man kom hem sedan, och rösten den var inte att leka med haha.
Var hes, bakis, full dagen efter, seriöst man var ju full fortfarande när man
vaknade. haha. Detta vill jag göra om :D
Bildernä hinner jag ej lägga ut nu, eftersom att min praktik börjar snart.
Och förövrigt är de min sista praktidag, tiden går verkligen fort!
Inte länge kvar nu tills studentdagen kommer!

puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, nu har jag öppnat bloggen med nya bilder, mera kläder och priser fr 5 kr. Besök gärna, tack.

2010-05-12 @ 16:03:22
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0