hmm

Har man levt sitt liv eller är det nu hela livet börjar?
Svår fråga! Kan inte sluta tänka på vad jag vill göra
med mitt liv..Va fan vill carro göra? vad vill hon jobba
med?, vart vill hon bo? och vad vill hon se? De är ju jag själv
som avgör detta och jag vet tamej fan ingenting! Jag vill veta nu
så jag slipper gå runt och fundera på de här hela dagarna, får ont
imagen av allt tänkandes på detta. Det hade varit lättare om någon
kunde bestämma allt de här åt mig. Vi kan ju börja med min lilla lista
jag måste göra innan jag fyller 30! detta är ett måste!

- gå på en gaybar
- åka till australien
- gå på strippklubb
- lära mig spela gitarr
- bli rik
- flytta
- köpa båt
- dyka
- äga 300 par skor
- ta körkortsjäveln nång gång!
- gå en bartender utbildning i mallis
- göra om min tatuering
- göra en till tatuering ;)
 mer tänker jag inte ta upp fårn min lista ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0