skolan.

ja då har skolan börjat, och jag är väldigt besviken.
första dagen efter 10 veckor s¨å satt dom igång arbeten på oss på en gång.
man hann ju knappt andas.
så idag har jag haft 2 föredrag som vi har haft en dag på oss att plugga till.
och så klart vare typ jag som fick göra allt i min grupp, okej jag förstår att sara och petro
gjorde de dom skulle, men hmm. han andra slöfocken?
så de blev jag som fick fixa vårat föredrag.
så jusst nu är jag död,. hahah lixom efter två skoldagar är jag helt död
och jag ska gå hela året ut, jag säger då de.
sen blev jag besviken på att mina lärare sa att vi skulle byta grupper i år som vi har
i vårat övningsföretag, men NEJ de blev sammmmmaaaaa, KUUUUUUL!
menmen, ska gå och lägga mig en vättig tid i kväll.
sen så kommer ju fredrik hit vid 7, så föt honom blire väl till att komma hit sen
gå och lägga sig på en gång nästan:D

men jag är laddad inför detta år, har nyss varit och stor choppat på bokia inför skolåret.haha.
ska verkligen sköööööta mig de här året, om jag så ska få gråta innan jag ska till skolan!
s¨å med den här inställningen så tror jag iallafall att de kommer gå bättre för mig :)

ha de gött!





                       ett helt år kvar tills nästa sommar lov :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0