då va helgen slut!

Redan söndag kväll, och jag ska snart hoppa i sängs för imorgon
är det skolan. slutar tidigt imorgon endå så:)
och ett pluss är ju att min Fredrik kommer hem från london oxå.
Så på eftermiddagen nån gång ska jag väl åka hem till honom  , och jag
ska pusssssssa sönder honom för så mkt har jag saknat han.
Helgen har iallafall vart kanon i

Fredags:
Tog jag ut min hårförlänging.
och fan va ovant de va att ha kort hår igen.
men de hade endå vuxit en bra bit mot vad jag hade förut.
Har iallafall längd till axlarna.:)

Lördags:
åkte jag,Hanna och Iman till eskilstuna för att köpa min jacka.
och vilken jävla tur de va att jag råka svänga förbi en annan affär innan
och hittade en mycket snyggare vinter jacka!
Efter jag hade jag hade köppt jackan så var de viktigaste klar´t!
så gick runt och yrade i alla möjliga affärer och hittade ett par skor oxå.
Tyvärr inga vinter stövlar , så de får jag ta och köpa här i nypan.
Tänk att Eskilstuna endå har mkt att erbjuda.
Har alltid tänkt mig Eskilstuna som en liten rutten håla!
haha när vi skulle den låååånga vägen hem så blev jag såklart KISSNÖDIG!
och jag skojjar inte , jag höll på att dö den sissta halvtimmen av resan.
De känndes verkligen i varje gupp och kurviga vägar!
så de blev tilla tt springa till toaletten på busstationen i nypan .
när vi väl kom hem till arnö så svängde vi förbi pizzerian för lite middag.
och kvällen slutade med att jag var så trött att jag somnade kl 10 på kvällen.

Idag:
har jag hälsat på mormor en stund. Efter de så kom hanna och iman förbi mig.
de kollade på tv medans jag ränsade HELA MIN GARDEROB!
de gör jag aldrig om, hur jobbigt som helst.
sen efter några timmar ringde lisa och 2 minuter efter så var hon här.
så vi allihopa låg i sängen och glodde tv och åt mammas hemmagjorda browniiiiieeessss.
så nu sitter jag här ny duschad och klar för sängs.
hadegött.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0