dö för fan!

Du är så jävla dum ihuvudet.Man ska aldrig önska att någon dör men just nu önskar jag verkligen att DU dör!
Folk som försöker förstöra människors liv bara för att DU är så jävla avundsjuk! Du kan verkligen få människor
att må dåligt, du är inte ens värld att leva om du så skulle kunna bättra dig så är du inte ens va värld de!
Och de värsta jag någonsin vet är när folk som du som inte har något bättre liv sprider ryckten. ryckten som du inte vet
ett skit utav. Jag undrar verkligen vad ditt äckliga problem är? LÄGG DIG FÖR FAN INTE I ANDRAS LIV! varför ens öppna din äckliga käft till människor? äre för att du vill ha status eller vad är ditt problem? Ja status kommer du iallafall aldrig få
så jävla fals å äcklig som du är! Jag försåt rfortfarande inte vad du har med mitt liv att göra? du finns lixom inte ens för mig! Jag lovar att om du  förstör för mig nu så kommer jag göra ditt liv värdelöst, mer än vad de redan är!
JÄVLA ÄCKEL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0