Mamma Mia!

Efter en halv skoldag och en föreläsning som jag somnade på så var jag slut.
jag och hanna drog till Donken för lite käk där vi sedan träffade lite kändisar från klassen:)
Jag drog sedan hem och pluggade till samhällen som är imorgon, tror att de mästa sitter nu!
Jag ringde lisafisa och vi tog en liten höstpromenad i vackra arnö! Efter de drog vi hem till Pernilla
för att se på filmen Mamma Mia, en musikalfilm. haha, den var rätt okej, men rätt störd film endå!
Har väl inte gjort så mkt mer idag. Så nu är jag snart klar för sängs.
sovgott!


  
                   

Kommentarer
Postat av: Lisadinflisa

cause I doo, loooove yooooou!



2008-10-16 @ 22:54:30
URL: http://karlssonelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0