Spa kväll med Lisa.

Hade en liten spakväll med lisa igår. var meningen att vi skulle festa men vi båda insåg att vi inte orkade.
vi ville hellre ta de lungt, och då slog de till i huvudet. SPA! vi gjorde egna ansiktsmaskar och tände ljus och hade de mys.
drack icete målade naglarna och spratade om allt man kan tänka sig.
Efter de mysiga spat så vart de movie time. Filmen hette The girl next door. Jag och lisa trodde de skulle vara en
skräckis men de var de inte. de slutade iallafall att vi båda böla som idioter, filmen var verkligen bra.
en film jag verkligen rekomenderar att se.
iallafall så var kvällen trevlig och vi hade jätteroligt med mina kläder oxå;)

Receptet på ansiktsmask!

2 dl. vetemjöl
smula ner lite havregryn.
2 msk olivolja
4msk citronsaft
och lite vatten för att få en jämn smet.
man kan även tillsätta saft från gurka.


   
               

världens snyggaste bilder, så vi bjuder på dom.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nejmen! Är det inte min tremänning? :)

2008-10-26 @ 21:02:12
Postat av: Lisa

hahah, fräschtde ser ut i ansiktet, där vid polkagrisarna

2008-10-27 @ 14:08:45
URL: http://karlssonelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0