de tog en lång tid att hitta.

Jag orkade faktiskt ta min ner till stan idag!
var tvungen att inhandla lite saker som behövdes.
skulle inhandla halsduk och vantar. men de blev bara vantar,
eftersom att hittade ingen snygg halsduk.
efter de så inhandlade mamma allas efterlängtande platttång från frissan.
ville även ha min sushi , men efter som att jag är så glömsk så tog de ett jävla bra tag
innan jag hittade sushi baren.
Hade nämligen för mig att den låg på väster . Men när vi äntligen fann baren
så låg den visst på öster! haha, de tog oss bara en så där en timme innan vi hittade min mat.
Men efter de så åkte vi hem , och jag käkade min mat och nu sitter jag här och funderar
på va fasiken jag ska göra ikväll. ? kanske åker till fredrik, men får väl se om jag orkar ta mig till bondlandet!
puss



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0