fredagen

Fredagen spenderades med Pernilla.
tog chansen nu när hon va i nyköping:D
och de blev pizza och sushi.
fy fan va gott de va, hade aldrig ätit sushi så tog chansen att prova på de.
sen så kollade vi på film och knaprade på chips hela kvällen.
och eftersom att jag var så trött från skoldagen så somnade jag, villket jag
alltid gör till filmer. Så de blev övernattning hemma hos pernilla.
så dagen därpå vaknade jag av en snarkande pernilla. de blev frukost
och so you think you can dance , men eftersom att pernilla skulle tillbaka
till stockholm vid 3 så bar jag mig hem. Så nu sitter jag här och väntar på hanna.
och har ingen aning om vad vi ska hitta på idag,så vi får se vad denna dag erbjuder oss.

hade gött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0