god dag människor!

SÖNDAG:

söndagen spenderades med Hanna efter som att sötbarnet fyllder hela 17 år då:D
jag gjorde en jätte stor frukost åt henne med de ena och de andra,
sedan gick vi hem till henne, de hon inte visste va att jag och lite människor
hade planer för lite överasknings firande, så vi gick då hem till henne och hämtade hennes
stora sysster sedan lurade vi hanna att vi skulle åka till max så hon och vi satte oss i bilen
men de hon inte visste va att de inte alls skulle bli någon max för hennes del.
så vi stannade bilen utanför hannas mormors lägenhet som vi då lånade.
mohaha, hon undrade såklart vad vi skulle göra där. så hon fick til svar vi ska kolla om de är städat där.
så när hanna öppnade dörren så kom överaskiningen, de bjöds på en underbart god tårta ,kladdkaka,glass,
godis, och cola. sedan åkte vi in till Mc donalds för att tvinga i lite mer i den proppfulla magen.
och fy så alla var mätta, känndes som att man hade ätit för hela året ut!
födelase dagen blev lyckad iallafall.

måndag:

måndagar är som sagt aldrig roliga dom,men hade en rätt så kort dag .
slutade min skoldag kl halv 2 vilket behövs på måndagar.
specielt när man varit uppe och firat sin hanna dagen innan.
men efter skolan hur som helst så ringde jag min saknade lisa.
känndes som att jag inte träffat henne på år och dar så hon kom över en sväng ,
vi gjorde inte så specielt mkt, kollade på tv.( outsiders ).
fy de va inget trevligt att kolla på ska jag säga, folk som försökte slå världsrekord.
de va en som satte in 8 st. krokar i skinnet och sedan hängdes upp 60 meter i luften i dom där krokarna.
de såg inte skönt ut ska jag säga er.
Förstår inte människor som utsätter sig för något sånt, lixom tänk om skinnet gick av:O
men sen mitt i programet som jag och lisa var så inne i så kom älskling hem till mig.
och han sov över sen.

Tisdag:

vaknade halv 9 idag och brevid mig låg fredrik som en jävla gris:D
hade sovmorgon till halv 1 idag, åh gud så skönt de va.
har sovmorgon till halv ett varannan tisdag och varannan tisdag är jag ledig hela dagen,WIIIE.
så jag hade bara två lrktioner idag, Naturkunskap och Administration rätt lugna lektioner endå så.
men nu iallafall så sitter jag hemma och väntar på att hanna ska komma , hon ska nämligen
övernatta här .! och jag vi ska nog inte göra så där jätte mkt.
Vi ska försöka plugga, men vi två brukar inte kunna plugga så bra ihop:D

ha de gött.




                        ett grattis kanske till hanna som fyllt år !
                                         (Hanna i blå klänning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0