Skogsmullar!

Min dag spenaderades i skogen, i Nävsjön.

Rikgtigt kul faktiskt. De började med att vi skulle bygga vindskydd.

haha jag som kan NOLL om sånt där, men de gick hur bar som helst.

Efter de så skulle vi GÅ tipspromenad. Men min grupp och jag skulle allt komma före alla andra så

vi sprang ocg spran och snubblade lite här och var på rötter och lera iskogen.

Efter ett tag började vi förstå att vi måste sprungit alldeles för långt. vilket vi hade gjort också.

resten av klassen hittade inte heller fråga nummer sju som vi hade missat så de gav upp.

men inte vi nej! efter letande så hittade vi äntligen den och kom fört av alla med alla svar.

inte för att jag vet om dom var rätt eller inte , men de var ju skutsamma bara vi hann först så;)

efter lite vilande däremellan så skulle vi laga våran tackos i stormkök.

Mysigt värre.! och tjock om magen blev vi oxå.

Vi gjorde även brasor och lite sånt skoj. Dagen blev en rolig upplevelse. om man nu kan kalla de upplevelse.

men när dagen var slut så skulle vi äntligen åka hemmåt. och vår bussresa hem vart VINDRUVSKRIG i hela bussen.


bilder kommer senare. hadegött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0