hellluuuuu

Imorse vaknade jag med fredrik i min säng.
Var inte i skolan idag heller. Så min dag har varit väldigt slapp.
kollat på tv hela dagen och hela kvällen.
vod 6 tiden kom även Lisafisa förbi mig.
Vi åkte senare vid 7 tiden ner till ica för att köpa snask till idol!
sånna idolnördar var vi.
efter idol drog frugan hem, vilket blev dystert så jag tröstade mig med lite mer tv:D
och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha med mig imorgon bitti.?
Ska nämligen ut till den vilda skogen imoprgom med min kära klass!
vi ska fiska och en massa andra grejjer som bara skogsmulle gör.
Men nu ska jag hoppa in iduschen och sedan stänga mina ögonlock för denna kväll.
godnatt




Kommentarer
Postat av: jennifer

KAN DU SLUTA VARA SÅ JÄVLA SNYGG DIN JÄVEL ,! blir ju så avensjuk:)<3333

2008-09-29 @ 18:02:30
Postat av: frida

otroligt söt!

2008-10-05 @ 00:23:05
URL: http://fdmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0