långt inlägg

har inte skrivit på typ en vecka .
Har haft så jäklans mkt i skolan och i huvudtaget.
har varit trött hela den här långa veckan.
men för att göra en vecka kortfattad så kan jag börja med att
jag var på club carma i fredags. mycket , mycket kul. gick dit
med Amanda , matte och maria, eller ja maria kom ju då inte in
på krogen eftersom att smarthuvet spyr mitt i kön när vi nästan var framme.
Eftersom att de var premiär på club karma så var de proppat med människor.
vi stod i kö i en hel jävla timme och endå var vi där vid 10 tiden.
men iallafall den kvällen var så gott som lyckad, jag hade iallafall jätte trevligt,
och de vet jag att andra oxå hade;) höhö.
Men iallafall på lördagen så åkte jag hem till arnö för att kolla på vår nya
lilla chihuahua valp. fy faaaaaaaan va gullig hon är. Kunde inte slita mug bort från
henne, de var helt jäkla omöjligt! Sen pkte jag hem till älskling igen senare på kvällen
för att se på lite film , men så trött och bakis som jag var så somnade jag i början av filmen
och gick och la mig sen så de blev inte så mkt film tittande för min del.
Söndagen åkte jag hem till arnö igen enbart för att mysa med lillplutt valpen!
Måndagen var mkt mkt lång! slutade skolan halv jävla 6!!! de var de västa i mitt liv. usch
efter den dagen kan jag säga att mitt huvud inte alls var som de ska.
sen vette fan va jag gjorde resten av den kvällen, igår alltså i tisdags slutade jag då kl halv 4
och de var ju inte heller så värst kul de. åkte in till stan med fia och amande och vandrade runt där.
efter de kom jag hem och min stackars pernilla ringde mig och vi och hennes kompis gick ner till sjön
för att mysa lite. Och då fick pernilla och hennes kompis för sig att de skulle gå på den tunna isen, vilket inte
alls va så speciellt bra, eftersom att pernilla brakade igenom isen och höll på att drunkna typ. Jag säger dåd e
vilken jävklans tur att hon tog sig upp för varken jag och henns kompis kunne göra något för då skulle vi oxå
braka igenom isen. Gud vad jag fick panik då. först hann jag inte ens reagera på händelsen.
men efter en stund av gråt och mkt kyla så gick vi hem till pernilla så hon kunde varva ner och ta en lång
varm dusch , stackaren.
Idag alltså torsdag, så hade jag sovmorgon till 12 , men eftersom att jag lovat hanna att följa med henne till
num , för att hon skulle ta ut sin p-stav så fick jag kliva upp kl halv 7. efter att se denna "operation" så gick
vi och fikade enstund innan vi bar oss vidare till skolan, och nu sitter jag här på arnö och skriver om
denna konstiga vecka. puusssssssssssssss

jag och chanel


pernilla och chanel


söt chanel

efter att pernilla brakat genom isen


BILDER FRÅN I FREDAGS:















INTE SÅ VÄRST SNYGGA BILDER MED DOM BJUDER JAG PÅ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0