ont ont ont ont

De kniper ihop i revbenen ända upp till bröstet. INTE SKÖNT!
vet faktiskt inte vad de är? har haft så faktiskt länge men inte så här mkt
som jag har nu, har haft de sen i lördags nu. Har även ont i huvudet och näsa rinner.
är typ döv på ena örat, de går ej över, jag fryser... och inte nog med de så känner
jag nog mig som mest stressad nu. OM ALLA BARA KUNDE SLUTA RINGA MIG?
KAN ALLA BARA LÅTA MIG VARA ETT PAR DAGAR SÅ VORE JAG TACKSAMMMMMM!

hade iallafall sexparty i fredags . riktigt kul. orkar seriöst inte beskriva kvällen.
känner mig inte bra just nu så..
Sen i lördags så drog jag, fia och amanda till norrköping och festade, skit kul de med
men som sagt inga långa förklaringar om helgen idag iallafall..
Nu ska jag sova. pusshej





lite bilder från sexpartyt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0