påsklov

Nu ni , nu är de äntligen lov!
Har längtat som bara den. 11 dagars ledighet de säger jag
inte nej till ska jag säga er. Och något som också är ett stort pluss
är att våren har hittat hem till Nyköping. Kunde sätta på mig min skinnjacka
idag , de känndes underbart!! Nu tycker jag att våren kan rulla på så
de snart kan bli sommar för 10 veckor ledighet skulle jag kunna dö för.
Hade en sån trevlig och urskön sommar förra året, så en sån vill jag ha igen:)

Ja, vad ska jag göra idag då? Ingen krogen den här helgen iallafall.
Ska nämligen ut och käka på Rhodos med frugan,Matte&Marcus.
mysigtmysigt. Men de är ju inte försen vid 7 tiden så får väl se vad
jag hittar på tills dess. Fredrik är ju inte hemma försen typ 7. så är ensam.
TRÅKIGT. Men funderar på att ta något att äta ocg sedan sätta mig framför tv:n.
De är ju inte så dumt att slappa heller så.

Får väl se vad som händer hela lovet. Men jag och Fredrik funderar på att åka hem
till min pappsi. Som då bor i östhammar , ligger typ utanför Uppsala.
Ja, vi ska ju inte stanna där så länge för fredrik har jobb, träning, matcher som vanligt.
Förstår inte hur man kan vara så upptagen helatiden. Är de inte skönt att bara ha en
oplanerad dag? Men iallafall så tänkte vi förhoppningsvis åka till pappa på måndag
till onsdag.

Föresten om ni vill ha er header fixad av mig så äre bara att höra av er till mig:)
Håller gärna på med photoshop. Skit kul:)





Ni får ha de ett bra påsklov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0