snabbt inlägg

slänger in ett snabbt inlägg, ska nämligen börja packa snart!

fredag: blev middag med marcu,matte och frugan:)
jätte jätte mysigt. Sen blev de krogen endå för mig även
fast jag skrev tidigare att jag inte skulle . men va fan Lovet måste
ju firas;)

Lördag: åkte hem till arnö , hade en jätte mysig kväll men Pernilla, Agnes, Hanna och iman.
vi rökte vattenpipa drack vin (förutom jag) käka popcorn och satt ute på altan hela natten.

Söndag: träffade äntligen min lisa, gjorde lite av de ena till de andra. Sen åkte jag hem
till min älskling och tittade lite tv och myste.

Måndag: Packning pågår, sen blir de Östhammar. annars så var jag nyss hemma hos
fia en snabbis och satt i solen ett tag, jätte skönt.

pusssssssss


Kommentarer
Postat av: lisaaaaaaa

jaaaaaag vill ha bilderna, skicka dom :DDD<3

2009-04-08 @ 22:33:59
URL: http://karlssonelisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh var är tröjan köpt? :)

2009-04-13 @ 20:12:17
Postat av: Anonym

åhh var är tröjan köpt? :)

2009-04-13 @ 20:13:29
Postat av: carro

H&M

2009-04-13 @ 21:53:18
URL: http://carrosundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0