Svar på frågorna ni ställt!

Tänkte att jag skulle besvara några av frågorna ni ställt:)

de var  någon som undrade hur de kom sig att jag började blogga?
mitt svar på de är inte änkelt. Eftersom att jag kännde att jag ibland
behövde skriva av mig lite om kanske tankar och funderingar så gjorde jag
het enkelt min blogg. Men nu förtiden så skriver jag mest vad jag gör om dagarna.
ni får gärna komma med förslag om vad ni tycker att jag ska skriva om, För
har ingen så där jätte bra fantasi serrni:)
vilken är din riktiga hårfärg? ja, min riktiga hårfärg är faktiskt blond:)
när ska du tatuera dig? jag ska tatuera mig den 5 juni om jag nu vågar:)
vill du ha barn med din pojkvän? Nej de vill jag nog inte ha, eller de är ju svårt
att svara på men, jag är ju bara 18 år så har verkligen inte ens den tanken i mitt huvud.
vem är din bästa vän? vet inte direkt om jag har någon BÄSTA vän? men jag har däremot
många nära vänner som jag tycker om och trivs med. de är dom jag som sagt umgås med
mycket på fritiden. så om du följt min blogg så vet du nog vilka de är:)

de var väl lite av frågorna som jag kan besvara på så länge. ställ gärna mer frågor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0