kommer bli jätte bra:)

kan börja med att skriva att de inte blir någon cypern i sommar....
eftersom att resan skulle gå på 12.000:- så känns de lite slöseri men pengar
eftersom att de är ju bara för en jäkla vecka.
Men jag och hanna ska ta en sista minuten till Magaluf som ligger
i mallorca istället, någongong i juni. och då kan man fan få en resa för 500:-
så då äre ju bara fickpengar man behöver ha med sig, hur sjukt bra som helst.
och då behöver jag kanske bara ha 6000-7000 :- istället för 12.000:- så va fan vem
skulle inte göra så istället? men då äre ju bara de att hanna är så jävla kräsen pluss att hon
är en jäkla surpuppa nu, men de skiter jag fullständigt i för de här blir så mkt bättre.
lixom för 12000:- kan man göra två resor istället för en.

Idag har jag iallafall inte varit iskolan , inte igår heller, har så jäkla ont i mitt ena öra
så var hos doktorn idag och de gjorde ju inte saken bättre eftersom att han typ döda mitt öra så
nu gör de ju för fan ondare än först. jaja imorgon äre iallafall Valborg och jag ska inte göra ett skit
förutom att tatuera mig:D:D:D:D:D weeeeeeeeeii men aj aj aj:)
nej nu ska jag väl göra något vättigt än at bara sitta här och uggla.
tjingeling:)

Kommentarer
Postat av: dilek

kolla in min blogg !

och sikka gärna nga komentarer !

din blogg e otoligt fin !



puss<3

2009-05-02 @ 08:17:04
URL: http://ddilek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0