sagan om..

...igår! Kvällen blev som sagt allt i från lyckad, buhu.
Först började den men att jag inte fick till mitt fitt hår.
men som sagt de var ju inte hela världen så när jag och jennifer
var klara så drog vi oss över till matte där de var förkrök.
Så långt var kvällen iallafall lyckad ellerhur?
Men sen drog vi alla människor till bussen för att vi skulle in till stan på krogen dåra.
men de jag hade helt glömt bort var att man inte kunde betala med kor på
bussen, bara stadsbussarna. så jennifer smet in och jag fixade de på annat
sätt. Men som sagt så blev kvällen allt mer och mer jobbig, jag och jennifer
var ju då inte så värst nyktra, lite LULLIGA så där, så när jennifer hade
typ kissat eller vad de va bakom ett par buskar typ så glömde hon sin jävla plånbok.
Så jag var ju inte så jävla glad när jag fick reda på de eftersom att min ena klack på
mina nya skor gick sönder ennu en gång denna månad så jag var väl lite rasande.
men aja sen så erbjöd ju jag så klart betala inträde på krogen åt henne men då
såklart märkte jag att hela min handväska var borta!!!!!!! lixom mobil,kamera, pengar,
bakkort, smink mm. TOKRYCK! asså jag fick ett jävla spel och knuffade om kull männsikor
som var i vägen för mig och jennifer och bar ut för att leta efter min handväska .
och som TUR VA så hittade vi den, helt orörd! så vi gav oss till den långa kön igen...
Men så klart så kom inte jennifer in på krogen av någon fitt anledning. 
de sa att passet hade gott ut fast de var ett år kvar tills dess!!!! Fattar ni vad jag menar
med en olyckad kväll eller? Men som sagt vi kunde ju inte bara ge upp så lätt
så vi tog ett djupt andetag och tog en pizza någonstans och efter de så åkte vi lite 
karusell, men som sagt var ju jennifer plånbok fortfarande borta så vi bestämmde
oss för att leta rätt på den, och så tunga som vi är så hittade vi den helt ORÖRD!
helt jävla otroligt va denna kväll erbjöd oss, jaja som sagt så stängde ju karnevalen
2 och alla karuseller med så vi GICK hem till srnö som endast är typ 3 km. men
de tog då mer än en timme innan vi var hemma, så de blev en lång natt, men vi somnade
gott :) höhö. 
seee yaaaa bitches!







 












Kommentarer
Postat av: anja

brun du är

2009-08-09 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0