en liten söt pytte knutti gulli ulli bulli trulli fewst

chaa chaa mina snygga fjortis fans hade mycket trevligt igår med mina överklass vänner.
Kvällen började i min 60 miljoners lya där vi satt och drack de dyraste vinerna från italien.
Mycket mysigt. Jag vill tacka er alla som gjorde kvällen till den bästa partyt ewer. dah!
Sen beställde vi en limosin , och åkte vidare till andra gatan, där då överklass klubben låg.
Såklart så var jag ju VIP så jag fixade in alla andra oxå. dah!
Sen efter överklass klubben så drog vi till en underklass restaurang, fy å blä! bara onyttiga måltider där.
Lixom jag vill ju ha min oxfele , men fick jag de ? nej ! ibland blir man ju bara sååååååååååååååå trött
på alla underklass människor. puss och knull mina så hjärtegull! SHA SHA!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0