min ängel



Jag saknar dig, ja varje dag om jag ska vara ärlig!
de gjorde jag redan innan olyckan inträffades....
och jag hatar mig för att jag inte var där, och jag
hatar mig för att vi inte hade träffats på ett tag,
och jag hatar mig för att de inte var jag istället för dig,
och hatar mig även för att jag tänker på dig varje dag,
att jag inte bara kan låta sorgen försvinna.
De är värst på kvällarna när jag inte har så mycket
att tänka på, då kommer du upp i mitt huvud igen.
snart är din döds dag inne, tror inte jag kommer att
klara den . jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig!
kom tillbaka så blir allt bra igen, jag skulle kunna offra nästa allt för
att du skulle få komma tillbaka, få leva soma lla andra, få ha en framtid,
få mer än bara 15 år i livet. De är inte rättvist.
De här är så sjukt, så jävla sjukt.
jag vet iallafall att du har de bra nu även om du dog på ett sånt
brutalt otäckt sätt. Och du ska veta att jag har kvar vårt bästishalsband sen
vi  var mindre, och jag har kvar alla brev vi skrev. som vi skrev till varandra
även fast vi bodde grannar. i miss u and i need you now.
du var min lycka, nu är du min sorg.
Du är min ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0