otten

klockan är redan 20.42 på kvällen och jag vaknade för typ 4 timmar sen,
eftersom att jag kom hem från norrköping vid typ 6 i morse!
Åkte till norrköping vid typ 8 tiden och kom fram vid 9 så för att fördriva tiden
tills krogen skulle öppna så satte vi oss någonstans och käka pizza.
Sen vare bara att byta till mina nya snygga högklackade skor, men så klart
2 minuter efter jag satt på mig dom så gick klacken av!!!!!!
kunde de bli mkt värre? jaja jag fick ha mina sandaler på mig som tur va så hade
jag ju dom skorna med mig oxå annars hade kvällen varit körd!
Men kvällen blev lyckad endå, de blev verkligen en svettig kväll eftersom
att vi dansade i storsätt hela natten lång. sen vid 3 tiden så begav vi oss till MAX
och käkade lite,eftersom att bussen hem gick inte försen vid 4 .
iallafall så vaknade jag vid 4 tiden idag och kände mig stressad eftersom att jag hade en
halvtimme på mig att kliva upp och dra migg till bussen eftersom att jag skulle in till stan och
fika med iman x 2 och hanna, och nu sitter jag här ute på altan och väntar på att mamma
ska göra klart mitt fotbad.
tjingeling.











bjuder på denna otroligt vackra bild














Kommentarer
Postat av: jennifer

åhh :/ , Måste föröska komma iaf till höst lovet ,eller tidigare!!!måste ju träffa dig , har ju inte setts på över ett år!

2009-07-25 @ 22:03:58
URL: http://iennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0