Helgen som 18 åring nu;)

HELGEN!

Fredag: Eftersom att jag fyllde år i torsdags så blev jag firad i fredags.
Hade då förfest i freddans lägenhet med en massa trevliga människor.
Sendan efter de så trog vi alla till tellus. As trevlig kväll faktiskt.
Tack så mycket för den trevliga kvällen!

Lördag: Vaknade då upp som lite bakfull vid sådär 12 tiden av att Iman ringde mig.
Då vare bara att röjja undan i lägenheten och sedan dra mig till arnö. För där
satt iman i min hårförlängning igen :D:D:D
De blev ett as bra resultat! Så hela lördagen blev att umgås med Frugan och iman.
Senare på kvällen gjorde mamma en ansikts skrubb i mitt ansikte. Vilket var as skönt
och behövdes verkligen efter den långa natten igår.

Söndag: lite halv trött eftersom att klockan bara är halv 11 på dan .
blir till att åka hem till fredrik vid 4 tiden, Och eftersom att de är söndag betyder de
att alla mina favvo serier på tv är idag, Så de blir många timmar framför tv:n de.
Sen blir de väl en tidig kväll för mig eftersom att de redan är skola imorgon, usch :(

de var min korta sammanfattning av min helg, puuuusssssssss.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0