ralles 18års fest.

Kvällen blev väldigt lyckad, för vissa iallafall;)
började med att lisa kom till mig. Vi fixade oss sedan trog vi hem till
fia . Eftersom att fia fyllt 18 år så hade vi en liten middag och förfest.
As kul. Och eftersom att jag gav fia ett sexspel på olikA ställningar så var
vi ju förstår tvungna att prova lite, hahaha.
efter en kul förfest och lite spyor så gav vi oss av för att möta hanna och sedan
gick vi till nästa fest, Ralles 18 års fest på kyggnäs. Och baren var ju såklart öppen för
alla åldrar så de blev väl kanske lite mkt för vissa eller ja nästan alla!
Ja, efter en flaska vin, några cider och 5 snabbs så var jag kanska så rangling på bena.
men kom hem välbehållen. höhö. Sen gick jag och lisa och la oss i sängen. men de tog inte länge
försen jag var tvungen att springa och hämta spyhinken. uscha! Men nu mår vi alla helt okej.
har inte kunnat resa mig upp från sängen försen nu. haha.
så idag ska jag ta de lungt som fan, bara slöa och grisa mig.
puusssssssss

sexställningarna;)





middagen







Jag, Ralle och Hanna:)

Damir och hanna:D

Josefin och jag:)

linn,lisa,jag och hanna på dansgolvet:)

Josefin och Therese :)

Hanna och Maria:)

födelsedagsbarnet och en full Matilda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0