snabbt inlägg

sitter just nu iskolan och gör INGENTING. har övningsföretag just nu
och känner att mina ögon snart kommer falle ner. så
slänger in ett kort inlägg bara för att fördriva tiden här på lektion.
Idag är det iallafall fredag vilket betyder att de är helg snart och jag slipper den här lektionen
i några dagar iallafall. Ska till Club Karma ikväll med amanda och maria.
Kommer bli en kanon kväll. Eftersom att den nya krogen har premiär idag
så betyder de nog att de kommer en jäklans massa människor dit pluss att
det var löning för två dagars sen. Vi ska iallafall börja med förfesten i freddans lägenhet
och sedan dra oss till krogen.
Slutar kl halv 1 idag så ska ta mig en tur till stan och fika med lilla mormor:)
ska väl oxå se om jag hittar något jag kan ha på mig till ikväll.
blir så less på party kläder snabbt, kan typ använda en kiol en gång sen
vill jag typ inte använda den en gång till.

20 jävla minuter kvar av denna lektion. INTE KUL.
de känns som att dom här 20 minutrarna
kommer kännas som flera timmar.
Har iallafall matte efter de här och brukar vara rätt effektiv
på dom lektionerna så tiden kommer
nog gå snabbare än på den här lektionen iallafall.

De blev kanske inte så där jätte kort inlägg endå.
så sätter nog punkt här puuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0