var är mitt hår?

börjar bli riktigt jävla arg nu! har ängnat några timmar nu genom att hitta
mitt jävla löshår. Verkar som att de tröjjer en vecka till innan jag får mitt hår
isatt, hittar inte mitt gamla löshår så måste väl troligtvis betälla nytt. KUUUUUUUUUL.
Förstår inte att de bara kan försvinna så där, har vänt upp och ner på hela jävla huset.
Nu är jag så jävla slut så orkar inte leta mer. har letat på varenda jävla ställe som finns.
Eftersom att jag nu beställt festerna till mitt hår som tydligen inte finns någonstans, så
måste jag beställa nytt, fast de är ju faktiskt inte så jäklans dyrt endå. 700 kr på Softhair.se
och då är de ju såklart riktigt hår. men va fan gav 4000 för de gammla jag hade, tycker bara att de
är synd att bränna dom pengarna bara sådär. Behöver nog ett mirakel om jag ska hitta håret.
jaja, vad har jag gjort idag förutom att leta efter ett jävla hår?
Jo jag har varit hemma från skolan idag igen, men känner mig bättre
så kommer tillbaka till skolan imorgon. Sedan hämtade mamma mig och vi for ner till
Godisbron och köppte massor av gooooooodiiiiiiis. Sen åkte vi hem och jag började tillaga
Sesarsallad. Och då i samma veva kom hanna och marcus. trevligt sällskap. Sen har jag inte gjort
så mkt mer , eftersom att jag då letat efter mitt hår i 234567907643267756797654567978 timmar.
Fyller också år imorgon whuuuuhu.
nej nu ska jag fortsätta att göra ingenting. pusssssss



ge mig mitt hår så blir jag nöjd ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0