20 skoldagar kavr..

har räknat ut att de endast är 20 skoldagar kvar av den här terminen.
de är inte alls mkt de!
men däremot har jag hur mkt som helst att göra klart , buhu..

- prov idag kl 3 i inköp & varuhantering
- prov matte fredag
- prov småföretagande B fredag
- ett stort arbete i småföretagande B ska vara inlämmnat fredag.
- två svenska uppgifter ska vara inlämmnade på tisdag.
- jobba hemma med näthandel , lägga ut fler varor .
- läsa klart min bok i engelska A.
- Redovisning om Grekland i turism&resor på tisdag eller torsdag nästa vecka.

asså de är hur mkt stora grejjer som ska göras innom typ 2 veckor. hur fan ska man hinna med de?
jag fattar själv inte hur jag ska klara va de?
får panik!!!!!!
de jag får mest panik över är de stora arbetet i småföretagande B som ska vara inlämmnat på fredag.
för då ska de redovisas. och Emelie är typ inte i skolan och de är hon jag jobbar med.
jaja, ska försöka så gott jag kan.

och kl 3 ska jag göra provet i inköp och  varuhantering.
och jag kan typ inte ett skit. eller jag fattar inte ett skit om man säger så.
jaja önska mig lycka till!
pussheeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0