Maskeradfesten...

var heltklart kul. kanske inte lika mkt folk som de brukar vara, men
alla hade hur kul som helst endå :)
Vi började hemma hos mig som lite förfest och så, sen så drog vi till kuggnäs
dåra, men de tog ovanligt lång tid för oss att gå dit eftersom att jag,matte och hanna
var lite rangliga på vägen sådär, höhöhö och alla hade klätt ut sig , ett pluss till de!!
Hahahah, sen så stötte ena bartendern på mig som var 30 ÅR!!!!!! äcklig som fan.
han ville ha mig i en limosin så han gick ut och väntade där medans jag sprang upp på
övervåningen och gömmde mig! läskig typ de där..
sen vid kanske kvart över 2 så drog typ alla hem och vi med så när vi var hemma
blev de fyllekäk som gällde, så nu är man lite halv svag i kroppen sådär men de är bara
att försöka vara så pigg som möjligt för snart ska jag åka och tatuera mig :D:D:D:D:D:D
sen blire ännu mer drickande idag, men tror faktiskt att jag hoppar över de om
jag ska kunna överleva nästa vecka. hehe
nej nu ska jag göra lite nytta. puuuuuuuuusssssss
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0