min vecka

Har typ inte skrivit på en vecka, men ska försöka skärpa mig!
vad har hänt under veckan jag varit lat då?
jo de har ju iallafall hunnit varit valborg:)
Allas supar dag! men kanske inte just de här året blev de så.
hade verkligen ingen lust alls till alkohol eftersom att jag festat
en månad i rad nu, men de blev iallafall till att umgås med Pernilla, matte & marcus.
vi satt hemma hos marcua och lyssna på musik, drack lite drinkar, skratta och hade
mysigt, även fast de inte blev någon brasa i år, majbrasan känns iallafall lite
överskattat menmen.

lite fula bilder från valborg här nedan. Men marcus har dom bästa
bilderna som han tog med sin kamera, dom kommer nog senare:)






























som sagt bilderna är tagna med min mobilkamera på kvällen så de är inge
bra kvalité , men marcus har dom bättre och roliga bilderna:)

kvällen blev iallafall väldigt lång, först va vi ju hemma hos marcus sen drog
vi hem till pernilla och sedan vidare hem till mig och då var kl. typ 4 på morgonen.
Eftersom att matte glömt sina hemma nycklar hemma så blev han dessutom utelåst
så vi tre somnade då hemma hos mig i mitt lilla rum på arnö.

sen dagen efter så umgicks jag med pernilla hela dagen , spelade wii, hoppade studsmatta
och spelade kubb och umgicks med familj och fredrik eftersom att morfar var på besök:)
Dagen efter var däremot inte lika kul. hade träningsvärk i hela kroppen gick som ett handikapp.
i magen, låren,armarna,rumpan,ryggen och till och med i tuttarna. säger bara en sak snart blir
de till att skaffa hem wii så de blir lite mer träning för carros del;) men iallafall så blev de kubb den dagen
med fast med fia dåra, sen har jag inte gjort så mkt mer faktiskt.

Skulle tatuera mig idag föresten men som sagt annat kom ivägen:(, men de kommer nya
tillfällen! och då blir de att tatuera ordet HOPE i nacken:) blir skitbra de.

Föresten så äre bra typ en månad kvar i skolan shit va mkt de är att göra nu inteför betygen som ska
sättas nu när de flesta kurser slutas. Och tänk er att de bara är 1 år kvar för mig snart i skolan, de blire
Magaluf igen fast i 3 veckor för då ska jag gå min bartender utbildning där, sjukt nice!
LEVA LIVET LEVA LIVET!!!! whoho. höhö nej nu är kl halv 12 och måste lägga mig nu för har ju som sagt
skola imorgon  men börjar 12 iallafall så. Övrigt så fyller mamma år imorgon så de blir till att åka hem till arnö
och äta tårta i stora lass!
pussssssssochgoodnattt



sexigmaaaaaaaama:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0